Brug af indhold

Alt indhold på websiden helsinge-skytteforening.dk er beskyttet om lov om ophavsret. Det omfatter offentliggørelse, mangfoldiggørelse o.lign. af billeder, tekst, layout, alt indhold, som er forbudt.

Du må ikke klippe/kopierer og anvende indhold på din egen webside, i en bog eller et blad eller lignende uden tilladelse fra bestyrelsen. Skulle tilladelsen blive givet, skal Helsinge Skytteforening ALTID nævnes som billedekilde.

Du må klippe/kopierer, gemme billederne til privat brug på din computer, f.eks. skrivebordsbaggrund, printe dem ud og gemme på papir, men du må ikke offentliggøre, sælge eller distribuere dem, ligesom du ikke må påstå, at du selv har taget billederne.

Ønsker du adgang til et billede (dvs. offentliggøre) bedes du kontakte bestyrelsen, og den vil vende tilbage om det kan lade sig gøre, og betingelserne der for.

Hvad angår videoer som er blevet lagt op på vores YouTube kanal – Helsinge Skytteforening, er det tilladt at gemme og dele videoer med andre.

Du må ikke bruge vores videoer til offentlig visning, det gælder TV, Reklamer, webtv ect. Du må ikke redigerer i dem, ændre i dem. Ønskes brug af videoerne skal bestyrelsen kontaktes og der vil blive taget stilling til hvorvidt de må bruges.

Mvh. Helsinge Skytteforening