Helsingeskytteforening.dk Privatpolitik

1. Hvem er vi

Vores webstedsadresse er: https://helsingeskytteforening.dk.

helsingeskytteforening.dk er websiden for Helsinge Skytteforening – HSI 35. Kreds.

Helsinge Skytteforening har til formål, at udvikle og vedligeholde medlemmernes skydefærdigheder med salon-, langdistancegevær og pistol og at indøve ungdom i forsvarlig omgang med våben og ammunition.

2. Hvilke personlige data vi indsamler og hvorfor vi indsamler det

2.1 – Kommentarer

Hvis tilgængelig på siderne:

Når besøgende skriver kommentarer på webstedet, indsamler vi de data, som vises i kommentarformularen, og også den besøgendes IP-adresse og browserens user agent string for at hjælpe med at opdage spam.

En anonymiseret streng som er oprettet ud fra din e-mailadresse (også kaldet et hash), kan leveres til Gravatar tjenesten for at se om du bruger denne. Gravatar tjenestens privatlivspolitik er tilgængelig her: https://automattic.com/privacy/. Efter godkendelse af din kommentar, vil dit profilbillede være synligt for offentligheden sammen med din kommentar.

2.2 – Medier

Hvis du uploader billeder til webstedet, så bør du undlade at uploade billeder med indlejrede lokalitetsdata (EXIF GPS) inkluderet. Besøgende på webstedet kan downloade og udtrække alle lokalitetsdata fra billeder på webstedet.

2.3. Kontaktformularer

Websidens kontaktmuligheder, er via mail. Se venligst vores side med navnet kontakt.

2.4 – Nyhedsbrev

Når du hakker af ved knappen “Ved at klikke her, accepter du vores politik” accepter du, at vi må sende dig meddelelser vedr. websiden og info vedr. klubben. Det kan f.eks. være:

• Meddelelser fra bestyrelsen
  • Aktiviteter i klubben
  • indkaldelse til generalforsamling
  • Invitationer til skydearrangementer
  • Resultater fra konkurrencer
  • Nyheder vedr. skytter i klubben
  • ect.

Vi bruger nyhedsbrevet til at formidle informationer der vedr. skydeklubben.

Du kan til en hver tid afmelde dig nyhedsbrevet. Det er ikke et krav at være tilmeldt. Info som kommer via nyhedsbrevet vil også fremgå på websiden. Der vil ikke være info i nyhedsmailen, som ikke er på websiden.

Tilmelding og afmelding sker efter brugerens egent ønske.

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, accepter du samtidig at vi føre statistik over nyhedsbrevene og hvad der bliver sendt ud.

Statestikken er kun til brug intern i klubbens regi.

Nyhedsbrev funktionen, bruges primært kun til at sende info til den tilmeldte.

Se vejledning her:

3. Indlejret indhold fra andre websteder

Artikler på dette websted kan indeholde indlejret indhold (f.eks. videoer, billeder, artikler osv.). Indlejret indhold fra andre websteder opfører sig på nøjagtig samme måde, som hvis den besøgende har besøgt det andet websted.

4. Hvem vi deler dine data med

Vi deler ikke data med flerpart. Indholdet på denne webside bruges kun til trafikmåling. Se evt. punkt 8.

5. Hvor længe vi gemmer dine data

Hvis du skriver en kommentar, så bliver kommentarer og dens metadata bevaret på ubestemt tid. Dette er så vi kan genkende og godkende enhver opfølgende kommentar automatisk i stedet for at have dem i en moderationskø.

For brugere som opretter sig på vores websted (om nogen), gemmer vi også den personlige information de giver til deres brugerprofil. Alle brugere kan se, redigere, eller slette deres personlige information til enhver tid (med den undtagelse at de ikke kan ændre deres brugernavn). Webstedets administratorer kan også se og redigere den information.

6. Hvilke rettigheder har du over dine data

Du kan til en hver tid, kræve din profil slettet. Alle personlige data forsvinder.

7. Hvor vi sender dine data

Besøgendes kommentarer kan muligvis blive kontrolleret af en automatisk spam-genkendelse tjeneste.

8. Google Analytics (trafikmåling)

Yderligere information

Helsinge Skytteforening, vedr. websiden kan kontaktes på webmistress (a) helsingeskytteforening.dk

Info vedr. mail – (a) står i stedet for @ for at undgå spam i mailbakken.